2009年8月13日星期四

别惹我~

今天是我上学以来最伤心的一天
朋友??
何谓朋友??
你们都是我在班上最好的朋友
但是你们却.......
我知道这是小事
但是朋友~~~~
我真的很伤心
对人好又有什么用??
别人还不是对你这样
我真的很讨厌交朋友
朋友没有一个是真心的
我很讨厌朋友
不要跟我做朋友
我不想交朋友

5 条评论:

  1. hey
    my babe
    anytg can share wit me la
    i promise
    even im not a best fren
    bt i sure is a perfect listener
    dun b emo
    fren is very important in our life
    come on
    cheer

    回复删除
  2. wat actually happen in the class make u so sad?..
    dun sad lar..u still need to go back to class de..
    can tell me wat is happening de...
    i'll blieve u de...

    回复删除
  3. yunz n anne~
    just a small matter oni la..
    i too sensitive d..
    now ok d la..
    thanks for care

    回复删除
  4. 有时朋友这钟事真的
    很难控制....
    好的朋友难遇到...
    不好的朋友却偏偏遇到..

    不要想太多了...
    你会遇到好的朋友的!

    回复删除